Samstag, April 21, 2007

Nur noch acht Tage bis zum Marathon

Und eine Frau weniger. Da waren es nur noch Fünf. Hier die Absage:

"TWINKLE TOES laufengruppe

ich habe traurige information...........ich muss euch laufen sehen von die 'sidelines'

leider... ich habe ein bisschen krank und ich kenne jetzt dass meine blut schwer ist..... ok, enough german because it sounds very TRAGIC with my insane words but, i have now found that i have severly low iron and need to RELAX... just like an ALT FRAU!!! so i am very dissapointed, but glucklich to find out the cause to my weakness!!

i will have to be a spectator (which i know is fun)... but i had a great gang of people to run with and the wonderful goal to torture myself with all of you......... so this is sad for me

thommy and i are off to see miss julie & mr. d and dann fahren wir nach sud-deutschland... i will send positive vibes all week for you and then i will be there to CHEER you all the way to your gold medal standing!!

TWINKLE TOES till the END!!!!!!!

all the best next sunday...sorry to not be with you... aber NEXT TIME (if your legs are still attached!!)

BIG BIG HUG AND CHEERS 4 U ALL!!!

hugs"

Schöner und tragischer kann man wohl kaum eine Absage formulieren.

I will miss you.

Und mit wem soll ich diese phantastischen geradebrechten deutsch-englisch Unterhaltungen führen? Ohne Deine Geschichten ist das Ziel noch viel ferner.
But next time.

Der einzige Kampf, den man verliert, ist der, den man aufgibt!! Bis zum Sieg oder Tod!
Übersetzung laut Fotograf: "Der einzige Kampf, den man verliert, ist der, den man aufgibt!! Bis zum Sieg oder Tod!"

Keep on running

Labels: ,